torsdag 17 juni 2010

Award och min utlottning...



Jag är så glad, jag har fått en award av Jennie, med den kreativa bloggen "Den lilla gröna"! Hon hade skrivit så vackert om alla som hon ville ge den vidare till. Detta gör ju att det känns extra roligt att ta emot denna och personliga kommentarer värmer ett syhjärta :-). Om mig hade hon skrivit: "Finnkids -fina tyger och modeller. Blir alltid glad när jag tittar på denna blogg!" Med denna award följer att man skulle berätta lite om sig själv men eftersom jag gjort det helt nyligen, så får ni nöja er med det jag skrev för ett par dagar sedan. Eftersom de flesta fått denna award nu så väljer jag inte skicka den vidare till några specifika personer utan jag ger den istället till alla ni duktiga och kreativa sömmerskor där ute i bloggvärlden som inspirerar mig med era fantastiska skapelser. Utan er skulle det inte skapas så mycket i mina händer, det är ni som ger mig inspiration och syglädje!

Min tävling om solhatt och hätta går ut imorgon fredag kl 24. Om det är någon som missat den så har ni ännu chansen under hela fredagen! Skall bli så roligt att skriva alla lappar och sedan dra 2 vinnare.. Jag tror jag ska be min 3-åring dra vinnarna, det kan hon tycka är roligt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar